مرکز خرید حضوری لمینت متحرک دندان دارو خانه کجا بخریم تهیه کنیم معایب و مزایا ان چیست

لیست قیمت لمینت متحرک دندان در اصفهان شیراز کرمان مازندران کرج تهران زاهدان اقساطی دی ماه 1402

مرکز خرید حضوری لمینت متحرک دندان دارو خانه کجا بخریم تهیه کنیم معایب و مزایا ان چیست

لیست قیمت لمینت متحرک دندان در اصفهان شیراز کرمان مازندران کرج تهران زاهدان اقساطی دی ماه 1402

معیار انتخاب لمینت متحرک دندان چیست و چه تفاوتی با لمینت ثابت دائمی دارد ؟

لمینت متحرک مدتی است وارد بازار شده که میتوان گفت رقیب لمینت های ثابت شده و اگر جای بی افتد بدون شد بیشتر مردم دوست دارند سمت این نوع زیبایی ها بروند مخصوصا اقشار شریف کم دارامد چون هم کیفیت خوبی دارد و هم نیازی به تراشیدن دندان نیست هر چند این نوع زیبایی هم در لابراتوار ساخته میشود که کیفیت عالی دارد و هم در خانه که کیفیتی متوسط دارد چون قیمت ارزان هم دارد که میخواهید تفاوت های بین لمینت  موقت و ثابت را برای شما بیان نماییم. 




لمینت متحرک دندان چه تفاوتی با لمینت ثابت دائمی دارد ؟



معایب لمینت متحرک دندان چیست :


طبیعتا لمینت متحرک دندان کیفیتی پایین تر از لمینت ثابت دارد و این خود طبیعی میباشد چون قیمتی زیر صد هزار تومان دارد و اصلا چیز عجیبی نیست که کیفیت پایین تر باشد اما معایب دیگر است الست که نمیتوانید باهاش غذا میل نمایید و فقط زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد که به مهمانی تشریف میبرید و عمر کوتاهی هم دارد مثلا 1 سال و شاید بیشتر و کمتر و بستگی به میزان استفاده شما دارد.



معایب لمینت ثابت چیست :


طبیعتا قیمت بسیار زیاد ان که معمولا لمینت کامپوزیت قیمت پایین تری دارد اما عمر کوتاهی هم دارد که باید برای چند سال دیگر پس انداز داشته باشید تا دوباره دندان خود را کامپوزیت کنید و اگر بهداشت رعایت نشود طبیعتا ممکن است دندان شما پوس یده هم شود و مشکلاتی دیگر هم رخ بدهد اما در کل از نظر زیبایی بسیار عالی است و همه چیز بستگی به بودجه شما دارد.



لمینت متحرک




اسنپ اسمایل از چه جنسی است؟


اسنپ آن اسمایل  از پلیمر غیر سمی یا صمغ دندان خاصی ساخته می شود همان طور که در بالا گفتیم دو نوع لمینت متحرک داریم که یک نوع آن خانگی است و میتوانید در فروشگاهای دیگر تهیه نمایید و نوع دیگری در لابراتوار ساخته میشود که باید به دندان سازی های شهر خود مراجعه نمایید و ان ظر قیمتی لمینت خانگی صد تومان و لمینت هایی که در دندانسازی ساخته میشود قیمتی حدود پنج میلون تومان خواهد داشتو



لمینت متحرک دندان



جمع بندی :


بدون شک و. تردید بارها اسم لمینت موقت دندان به گوشتان خورده . اگر شما  عزیزان دل به دنبال زیبایی دندانتان هستید قطعا با این وسیله آشنایی دارید میتوانید تهیه نمایید و در خانه برای خود لمینت بسازید که بسیار باید دقت نمایید. متاسفانه با وجود تبلیغات زیاد از لمینت متحرک اطلاعات درست و صحیح به مخاطبان داده  نشده یعنی برخی ها تصور میکننند که لمینت ساخت بسیار اسان است بکه شما باید همانند یک مجسمه ساز این لمینت را دستی بسازید و نیاز به دقت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد